top of page
Zoeken


Hoe een AI-chatbot jouw bedrijf toekomstbestendig maakt: Wat zegt het wetenschappelijk onderzoek?
Wat levert een AI-klantassistent concreet op voor jouw bedrijf? Kunstmatige intelligentie (AI) speelt een steeds grotere rol in het...

Klantassistent.nl
2 apr3 minuten om te lezen
Â
Â
Â


De rol van tone of voice in een chatbot: Waarom het belangrijk is
De kracht van tone of voice in je klantassistent Een klantassistent is vaak het eerste contactpunt tussen een bedrijf en een klant. Hoe...

Klantassistent.nl
2 apr3 minuten om te lezen
Â
Â
Â


Wat zijn scraping-updates en waarom zijn ze belangrijk voor je chatbot?
Als je een zelflerende klantassistent gebruikt, wil je zeker weten dat de antwoorden altijd up-to-date zijn. Hier komt scraping om de...

Klantassistent.nl
2 apr2 minuten om te lezen
Â
Â
Â


Waarom elke MKB’er een AI-chatbot nodig heeft
Als ondernemer in het midden- en kleinbedrijf (MKB) weet je hoe belangrijk het is om je klanten goed te bedienen. Maar hoe houd je dat...

Klantassistent.nl
2 apr3 minuten om te lezen
Â
Â
Â


5 veelvoorkomende misverstanden over chatbots
Chatbots worden steeds populairder in de wereld van klantenservice, maar er bestaan nog veel misverstanden over wat een chatbot wel en...

Klantassistent.nl
2 apr2 minuten om te lezen
Â
Â
Â


Wat is AI en hoe vertaalt dit zich in een chatbot?
Artificial Intelligence (AI) Â is een term die je steeds vaker hoort. Maar wat is AI precies, en hoe werkt het in de praktijk? In deze...

Klantassistent.nl
2 apr3 minuten om te lezen
Â
Â
Â
Maak kennis met Klantassistent.nl
Maak kennis met Klantassistent – Jouw slimme zelflerende klantassistent In een tijd waarin klantenservice steeds belangrijker wordt, is...

Klantassistent.nl
2 apr2 minuten om te lezen
Â
Â
Â
bottom of page